Friday 6 January 2012

DUA-RIBU-DUA-BELAS !

Hye assalamualaikum. Lama tak update blog. Rindu tak? *bunyi retis* hahahahaha! Okay tak kelakar. Hmm hmmm.. I know I haven’t posted anything for the past days but hey 2012!



DUA-RIBU-DUA-BELAS
tahun baru.perlukah yang baru jugak untuk 2012? ya mungkin juga kita perlu baru.
"baru" bermaksud baju baru, kasut baru, seluar baru, tudung baru,hp baru, bf baru, oopss!
tak sayang mulut ye? tak boleh macam tu.part yang last tu tak boleh buat ye kawan kawan. tak bagus.haha pape pun bf i akn ttp same walau bertukar tahun ke tahun ok.
Semoga hari esok lebih baik dari hari ini. Semoga apa yang i nk pada tahun 2012 ni akan tercapai.
A meaningful chapter waiting to be written. 
Semoga semuanya indah indah belaka. amin.

2012 juga saya mula rasa sedikitdewasa. sedikit ja la sebab tahun ni aku telah mencecah dua puluh dua! entah kenapa sy teruja dengan angka 22 tu. Sebab dia comel kowt.haha
n agak sedih la jugak sebab page 7 in 366 nie 
da xde lagi FOREVER21.
Waktu saya menulis untuk entry ni umur saya dah pun mencecah dua puluh dua tahun.
Dah besar rupanya! Okay fine, fizikal tak pernah membesar. 
Tapi kalau ikut umur saya memang dah besar!
Akhirnya saya dah 22 ya!




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.