Saturday, 7 January 2012

DUA-PULUH-DUA

7 january 2012, genaplah usia saya hari ini 22 tahun. Saya ulangi ye, DUA PULUH DUA TAHUN.
Ada puluh tu kena sebut betul-betul. Dah besar rupanya saya. Cuma fizikal belum besar lagi. 
Masih pendek dan sekali imbas kelihatan seperti budak yang berusia 12 - 14 tahun lagi. 
Tapi tidak mengapa, saya tetap bersyukur dengan apa yang ada serta kurniaan-NYA.
Abah cakap KAU NI NANTI UMUR 40 PUN BESAR NIE JUGAK, MUDA. 
JANGAN RISAU. Haih berbunga betul hati bila dengar.
hehe haha hikhik *bermacam jenis ketawa sebab senang hati*

Okay bercerita tentang hari lahir saya, tahun ini saya rasa ia agak meriah dari sambutan sebelumnya. Kerana apa? Kerana sambutannya diadakan sebanyak 2 kali di pelbagai tempat. Wahh melampau betul.hahaha! over you...haha okay sebenarnyer first diadakan di kfc mama belanja sebab dia cakap dia nk makan ayam. okay la ma ikut kan sajer.7 hari sebelum tarikh sebenar iaitu 1 january iaitu sempena hari ulang tahun adik saya yang ke 18 tahun. Mama cakap sambut la sekali dengan adik terus.okay mama.


adik saya lau bab makan no satu okay.

 
eh same biru pulak dengan abah :)
 
Selamat ulang tahun yang ke 22 buat diri saya. Sudah 22 tahun hidup dan syukur masih diberi kesempatan untuk bernafas lagi seperti hari-hari kemarin. Alhamdulillah! All praises be to Allah. Dan kepada emak saya juga. Without you, there would be no "me". Terima kasih kerana melahirkan saya, menjaga saya dan menyayangi saya sepenuhnya. Terima kasih kerana menjadi emak yang terbaik untuk anaknya. Apa jua yang datang, emak saya tetap kuat. She's amazingly strong. Semoga Allah merahmatinya selalu. You’re the greatest mom, and I love you so. *emak cium dahi dan cakap nanti ma kasi adiah jam yang da lame saya idamkan dan satu lagi adiah istimewa dari ma tunggu tapi lambat sikit dalam proses urusan. huh tak sabar adiah ape tu ma. jz  tunggu dan lihat . okey thnkssss maaaa! love u!

 

***
dan sambutan kali ke 2 pulak diadakan di putera duyung ikan bakar.
tapi malang nyer tak dapat nk snap gambar-gambar kat sane sebab
saya bawak camre dslr saya dengan betry yang kosong. Kamu sangat pandaiii ara! huh 
dan malam tu saya sedikit emo nak marah pada diri sendiri.
saya hanya sempat snap gambar kek yang dibeli abah nie sahaja
dengan menggunakan ph adik. Itu pun setelah marah marah gadoh dengan dia 
sbb nk pinjam ph dia. Maklumlah nk snap 
pic dengan ph bb saya nie gambar tak berapa nk cantik sangat.

   Okay cukup untuk kali ini ya. 
Sampai sini dahulu cerita ulang tahun saya. 
Tua sudah.





2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.