Saturday 28 May 2011

omg!

Buat sekian lama aku tak ber blog in, disebabkan tersangatlah malas nk menekan2 butang2 comel lappy aku niyh, oke arini aku da terbukak balik hati nx cakap cakap di nadi ku aranickeyra nie.



hemmmm.........



haisy! banyak nye dugaan nak buat blog niyh. .nx kene start balix dari awl cz blog lama aku da terkubur.nx try bkk balix tdi pn da xdpt cz email n pswrd ak da lupa.so sad:( bye2 penyeriharikaizora..huh! pastu ak terpaksa la kne rerajen kn jejari yg kontot2 niyh search ape2 yang patot. adoiiii! tak laratt mak! haha nek juling mate nengok lappy aku yg gebu gebas niyh HAHA




lepas dah berpenat lelah aku adjust2 blog aku, siap kuak lentang lagi atas katil niyh. siap sedia nk tdo!
haha esok nx kene bangun pagi teman mum ak jalan2. udah2 la tuh ngadap lappy. da nk meletop da tu kot. meh kite tdo mehh.
gudnyte peeps!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.